Avanza .affiliatelänk

tisdag 26 november 2019

Mall till utdelningskalender

Jag har i olika sociala medier märkt av ett stort intresse för min utdelningskalender som jag använder för att hålla koll på mina utdelningar. Jag vet inte hur många jag har mejlat den till, men många är det. Därför tänkte jag nu dela med mig av den även till er. Jag har gjort den i Excel, men jag har även testat att ladda upp den i Googles kalkylark online och den visade sig fungera lika bra där.

Nedan ser ni min utdelningskalender för 2019 när november månads utdelningar är klara.


Så här ser den tomma mallen ut som jag skickar ut. Det är bara att fylla i dina data, så löser sig resten av sig självt.


Så vill du ha den är det bara att välja ett av följande två alternativ:

Släng iväg en kommentar med din e-postadress 
eller: 
Gå in på mitt konto på Instagram S.m.a.t.t.e.r.b.a.n.d.e.t och skicka ett meddelande med din e-postadress.

Gör något av ovanstående så löser jag det så fort jag hinner.
God avkastning på er. 

 

1 kommentar: